K-report

Otázky, odpovědi, rady, upozornění atp.

  Dialog Autor Příspěvky Stran Posl. příspěvek
Archiv 22. ledna 2010Atmák60 22-01-10  00:28
Archiv 16. února 2010Lions_coach60 16-02-10  21:36
Archiv 11. března 2010Martin_zlivský60 11-03-10  13:22
Archiv 18. března 20102127260 18-03-10  20:31
Archiv 4. května 2010Michal_Šimek60 04-05-10  20:33
Archiv 14. června 2010Borovnička60 14-06-10  19:19
Archiv 24. července 2010Jurek_fm60 24-07-10  20:09
Archiv 25. srpna 2010Atmák60 25-08-10  02:25
Archiv 1. září 2010Hladík60 01-09-10  21:09
Archiv 27. září 2010Martinmarilynmanson60 27-09-10  11:41
Archiv 2. listopadu 2010Pfm1060 02-11-10  16:39
Archiv 7. prosince 2010Masinka60 07-12-10  18:54
  ClosedUzavřeno: Další dialogy již nemůžete zahájit.

Autor Příspěvek
Rt6n26
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 672
Registrován: 5-2009

Odesláno Úterý, 07. prosince 2010 - 19:56:43   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

masinka: a kde?
RT6N26 - aktuální provozní stadium je (kupodivu) RT6N1!
Kdy bude lépe? Lépe už bylo...
Můj VDP zde. Železniční licence zde
This is the place...
Karosa_b731
Moderátor

Číslo příspěvku: 3157
Registrován: 2-2007

Odesláno Úterý, 07. prosince 2010 - 20:00:14   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

byla pod PF 2010, ale jaksi zmizela.
Bus-mafiaDance radiorádio BeatKiss Delta
Nemusim tu mít nic. :-)
Mařin
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 2441
Registrován: 11-2006

Odesláno Středa, 08. prosince 2010 - 07:50:14   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Mám prosbičkodotaz:
Nemyslíte že by se v diskuzi o hrách uživila skupina o těhto hrách? Landwirtschafts Simulator 2009 & Landwirtschafts Simulator 2011
Někdy mi připadá že se ČD řídí heslem Vikyho Cabadaje:
"Pojedeme zkratkou. Je to sice dál, ale za to horší cesta."
Šari
Moderátor

Číslo příspěvku: 8998
Registrován: 11-2005

Odesláno Středa, 08. prosince 2010 - 12:29:13   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Hm, jaké to má požadavky na op. systém ta gameska?
Že bych si po večer na kolejích jezdil s kombajníkem

Asi bych to zařadil zatím do "ostatních simulátorů"
FZF » ozvd.ic.cz
TS 101TS 703
Čiernohronská železnica » čHž
Karosa_b731
Moderátor

Číslo příspěvku: 3160
Registrován: 2-2007

Odesláno Středa, 08. prosince 2010 - 12:45:48   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Relativně velký. Moc optimalizovaná není. A taky si myslim, že ta diskuze by se asi moc nechytla. tolik zastánců tu asi nebude.
Bus-mafiaDance radiorádio BeatKiss Delta
Nemusim tu mít nic. :-)
Mařin
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 2442
Registrován: 11-2006

Odesláno Středa, 08. prosince 2010 - 15:01:25   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Byl to jen návrh... Jak chcete..;-)
Požadavky:
Windows XP, Vista nebo Windows 7

2.0 GHz Intel nebo ekvivalentní AMD

Grafika Nvidia Geforce 6800, ATI Radeon X850, S3 Chrome 430 GT nebo lepší , minimálně 256 MB

1 GB RAM
Někdy mi připadá že se ČD řídí heslem Vikyho Cabadaje:
"Pojedeme zkratkou. Je to sice dál, ale za to horší cesta."
Housenka
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 300
Registrován: 8-2007

Odesláno Středa, 08. prosince 2010 - 20:05:50   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

A kam zmizela novoroční blahopřání pro rok 2010? V adresáři zbylo jen jakési torzo
od doby, co ubylo negramotných, výrazně přibylo blbců ...
žeru fšecko, jenom blbý kecy ne ...
Masinka
Administrátor

Číslo příspěvku: 6040
Registrován: 6-2002

Odesláno Středa, 08. prosince 2010 - 21:30:08   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Je to šokující a nečekané, ale kupodivu do archivu minulého roku
Housenka
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 301
Registrován: 8-2007

Odesláno Středa, 08. prosince 2010 - 23:20:11   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Ptám se asi blbě, ale proč je dostupné to torzo péefek 2010 (když má být celé v archivu) a není tam tedy místo něj adresář P.F. 2011?
od doby, co ubylo negramotných, výrazně přibylo blbců ...
žeru fšecko, jenom blbý kecy ne ...
Martin_zlivský
Administrátor

Číslo příspěvku: 58599
Registrován: 4-2003

Odesláno Pátek, 10. prosince 2010 - 01:35:27   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Řekněme, že jde o jednu z nedokonalostí systému (a o strach to násilně napravovat).
Karotenovič Carotsson s mrkvistorovou regulací z Mrkvanova: Nejdokonalejším geometrickým útvarem je mrkvoid!
Hledáte nejlepší zvuk na síti? www.danceradio.cz

Brejlovec399
Neregistrovaný host
Odeslán z: 77.104.210.252
Odesláno Pátek, 10. prosince 2010 - 13:32:56    Odkaz na tento příspěvek

Měl bych malý dotaz:Co mám dělat,když jsem zapoměl heslo? :-(
Díky za odpověď :-)
399
Martin_zlivský
Administrátor

Číslo příspěvku: 58615
Registrován: 4-2003

Odesláno Pátek, 10. prosince 2010 - 13:35:46   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Na https://www.k-report.net/cgi-bin/discus/discus.pl?pg=flogin je to snad napsáno docela jasně. :-)

A vede to sem: https://www.k-report.net/cgi-bin/discus/board-profile.pl?action=forgot :-)
[...]

Číslo příspěvku: 6050
Registrován: 6-2002

Odesláno Sobota, 11. prosince 2010 - 01:12:06   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Housenka:
když má být celé v archivu
V archivu mají být příspěvky z loňského roku a ty tam jsou. Jen poslední stránka s letošními příspěvky zůstane v aktuálním roce. To je snad pochopitelné.

a není tam tedy místo něj adresář PF 2011
Už od ledna? To bychom trochu předbíhali
Bugear
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1756
Registrován: 8-2005

Odesláno Neděle, 19. prosince 2010 - 22:21:35   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

V návaznosti na diskuzi vedle mám pro uživatele Opery malý předvánoční dárek. Uživatelský JS, pomocí kterého lze eliminovat z diskuze příspěvky zvolených uživatelů. V (Operáckém) GreaseMonkey to nefunguje, pokud byste někdo přišli na to jak to tam zprovoznit, dejte vědět.
application/zipEliminace nechtěných příspěvků
nok.zip (0.6 k)

Lekce češtiny pro diskutéry: píšeme výjimka, standard, ližina. Tipovat znamená odhadovat, typovat znamená psát či provádět typovou zkoušku.
Tomino
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 2463
Registrován: 3-2007

Odesláno Středa, 22. prosince 2010 - 09:54:03   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Nejak sa vám rozbehli podmienky a banány v hrách..

Podmínečně vyloučeni ze všech diskusí o hrách a simulátorech jsou následující uživatelé:
Rakana183, Sta (nereg.), David1998, Scania, Honzyf04, Franta_hirsch, Eurobusák, Beyk, Tomas25, Hladík, Lukytrans, Sor_nb18

Blokovaní uživatelé:
sorky, Kuba, Michal_22, Michaliny, Vdpeb_as, Marek3, Fma_0526, Study, Pfm10, System, Sorc12

Čo, idú sviatky, treba nadrábať, aby potom nebolo naraz veľa práce?
Škoda Yeti 2.0TDi 81kW Advantage - čierny
Zbierka mojich ŠPZ
Masinka
Administrátor

Číslo příspěvku: 6069
Registrován: 6-2002

Odesláno Středa, 22. prosince 2010 - 09:54:30   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Zdánlivě prima věc, ale smysl v tom moc nevidím, protože ostatní na ty příspěvky budou reagovat a takovej "jednovokej" čtenář se v tom ztratí. Když někoho nechci číst, prostě jeho příspěvky přeskočím...
krabice
Neregistrovaný host
Odeslán z: 94.113.73.89
Odesláno Středa, 22. prosince 2010 - 13:33:24    Odkaz na tento příspěvek

Dobré odpoledne.
Mám jednu otázku. Budou starší archívy diskuze pořád k dispozici, nebo je v plánu je časem smazat? Mám na mysli třeba archív 2006.
Martin_zlivský
Administrátor

Číslo příspěvku: 58781
Registrován: 4-2003

Odesláno Středa, 22. prosince 2010 - 13:35:03   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Tomino:
Předčasná nadílka. Ale možná by se nechalo zkusit někoho vyškrtnout.

Bez ohledu na to si myslím, že by bylo nejlepší u vybraných diskusí zavést prázdniny a do konce roku je nechat zavřené.
[...]

Číslo příspěvku: 58782
Registrován: 4-2003

Odesláno Středa, 22. prosince 2010 - 13:35:55   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

krabice:
Pokud se nestane nic nepředpokláda(tel)ného, k výmazu by již nemělo docházet.
Karotenovič Carotsson s mrkvistorovou regulací z Mrkvanova: Nejdokonalejším geometrickým útvarem je mrkvoid!
Hledáte nejlepší zvuk na síti? www.danceradio.cz

Pospec
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 2203
Registrován: 2-2007

Odesláno Středa, 22. prosince 2010 - 15:36:03   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Bugear: Taky jsem měl něco takového rozepsaného pro Firefox, nicméně jsem to odpískal z důvodu, který zde předložil Mašinka. Měl jsem to trochu jinak, se správou blacklistu, šlo si "hříšníka" rozkliknout a další píčury. Místo toho jsem napřímil síly na užitečnější projekt související s krepem.

(Příspěvek byl editován uživatelem pospec.)
ČD: Bohužel , nejde vystavit   jízdenky na Vámi vybraný spoj !!!
DB: We hope that we have been of assistance and look forward to welcome you in our trains.
Raduň__šapi
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 152
Registrován: 5-2010

Odesláno Středa, 22. prosince 2010 - 22:25:13   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Měl bych dotaz. Možná směšný ale zeptám se; Lze si změnit uživatelské jméno?? Rád bych tak totiž učinil ovšem nechci přijít o své příspěvky apod. Dík
,,Příště zkrystalizuju tebe!"
Rt6n26
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 722
Registrován: 5-2009

Odesláno Středa, 22. prosince 2010 - 22:26:51   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

jo tak pán je sběratel příspěvků
[...]

Číslo příspěvku: 153
Registrován: 5-2010

Odesláno Středa, 22. prosince 2010 - 22:32:03   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Asi ták Ale myslel jsem to vážně ten dotaz.
,,Příště zkrystalizuju tebe!"
Martin_zlivský
Administrátor

Číslo příspěvku: 58804
Registrován: 4-2003

Odesláno Středa, 22. prosince 2010 - 22:50:31   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Řekněme, že to jistým způsobem jde (běžně ale ne), problémy neděláš a fotky máš pěkné. :-)
Jaký nick by sis představoval?
[...]

Číslo příspěvku: 154
Registrován: 5-2010

Odesláno Středa, 22. prosince 2010 - 23:08:46   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Nejradši Šapík ono jak jsem se zaregistroval tak jsem moc ještě nepřemýšlel Za ten půlrok jsem se hodně změnil. Moc děkuji. Fotit budu nadále (teď PF).
,,Příště zkrystalizuju tebe!"
Martin_zlivský
Administrátor

Číslo příspěvku: 58809
Registrován: 4-2003

Odesláno Středa, 22. prosince 2010 - 23:24:36   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Dobře. Tak profil založ a já tam pak potřebné nastavím (datum registrace plus počet příspěvků).
[...]

Číslo příspěvku: 1770
Registrován: 8-2005

Odesláno Čtvrtek, 23. prosince 2010 - 23:51:38   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

@Pospec: Já jenom upravil skript který v zájmu zachování duševního zdraví používám na jiném webu, takže stěží půlhodina i se zjišťováním že to nežere diakritiku.
Lekce češtiny pro diskutéry: píšeme výjimka, standard, ližina. Tipovat znamená odhadovat, typovat znamená psát či provádět typovou zkoušku.
Tomino
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 2474
Registrován: 3-2007

Odesláno Pátek, 24. prosince 2010 - 00:13:10   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

MZ: S tou celozávodnou dovolenkou v hrách stropercente súhlasím, väčšina ľudí, ktorí si uvedomujú aspoň seba a svoje správanie odtiaľ odišla, nebaví ich to proste čítať a niektorí sú s banánom v pysku, zvyšok naň poctivo pracuje

Bugear(OT): Krásny podpis, akurát by som doplnil, že dYsgrafIk a nie dIsgrafYk (samozrejme ospravedlňujem sa tím, ktorí to majú "na papíri s pečátkóu")

...a ak sa môžem spýtať - kedy začal "ostrý režim" v hrách? Viem, že býval dosť často, s prestávkami, ale teraz si už ani nepamätám poslednú prestávku.. Pred letnými prázdninami?

(Příspěvek byl editován uživatelem tomino.)
Škoda Yeti 2.0TDi 81kW Advantage - čierny
Zbierka mojich ŠPZ
Tomino
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 2476
Registrován: 3-2007

Odesláno Pátek, 24. prosince 2010 - 14:38:26   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Uzavretá diskusia VDP Vbus -

A ešte raz všetko dobré :-)
Škoda Yeti 2.0TDi 81kW Advantage - čierny
Zbierka mojich ŠPZ
Ondra_h
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 636
Registrován: 4-2010

Odesláno Pátek, 24. prosince 2010 - 15:13:39   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Redakce: Uzavřenej Vbus tleskám co kdyby to tak zůstalo?
Jižní morava království modro-bílé šlechty.
VZHŮRU BRNO, KOMETA!

Tykejte mi a oslovujte mě Ondra_h nebo OH. Dík.
Je zde špatně? Bude hůř.
Tomino
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 2482
Registrován: 3-2007

Odesláno Pátek, 24. prosince 2010 - 15:29:02   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Ondra: Dlhodobo to tak ostať nemôže, stavím sa, že naše staré známe kvietky by začali pleveliť ostatné diskusie, treba vedieť vystihnúť správny čas uzatvorenia, ktorým zimné prázdniny určite sú
Škoda Yeti 2.0TDi 81kW Advantage - čierny
Zbierka mojich ŠPZ
Beyk
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 24
Registrován: 10-2010
Odesláno Pátek, 24. prosince 2010 - 17:21:12   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Tomino: Zrovna, když jsem tam chtěl něco napsat, tak je to uzavřený.

Ale pro ty, kteří tam neustále přispívají je docela dost, kromě mě. Tak Vám vynšuju veselý Vánoce a bohatého Ježicha.
DPMB, a.s. 4ever ICQ:424-939-680.
Vbus-virtualbus VDP Dolphinbus, a.s., Brno Karosy řady 700 a 900 jsou nej.
Kalanis
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1462
Registrován: 12-2006

Odesláno Pátek, 24. prosince 2010 - 20:22:47   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Bravo, konečně. Redakce má pochvalu od mužstva. A aspoň 3/4 roku jako tenkrát Kočky!
Doprava nebo něčí kapsy? Je to jedno - tunely jako tunely... K-Report do mobilu
Beyk
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 25
Registrován: 10-2010
Odesláno Pátek, 24. prosince 2010 - 21:04:16   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Kalanis: To je moc. Pak by brečeli, že nemůžou rozdávat BANány.
DPMB, a.s. 4ever ICQ:424-939-680.
Vbus-virtualbus VDP Dolphinbus, a.s., Brno Karosy řady 700 a 900 jsou nej.
Martinmarilynmanson
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 5436
Registrován: 12-2007

Odesláno Pátek, 24. prosince 2010 - 22:29:55   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Zamčenej VBUS, rozhodně
fotky na MHDFOTO Moje fotogalerie 19.9. nové fotky DPÚK!
Říkejte mi MMM PF 2011!
Tomino
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 2486
Registrován: 3-2007

Odesláno Sobota, 25. prosince 2010 - 02:57:32   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

MZ: Už mám postrehnutý 1 998 210 (tento) príspevok, zase spravíš podfuk s 2 000 000 .ako minule s miliónovým?
Škoda Yeti 2.0TDi 81kW Advantage - čierny
Zbierka mojich ŠPZ
Pvvs
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 4476
Registrován: 7-2003

Odesláno Sobota, 25. prosince 2010 - 10:11:55   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Jee, ze by vanocni darky ? :-) :-)
Koupím otáčkoměr, pořádám soutěž ve vytáčení kindermafie.
Martin_zlivský
Administrátor

Číslo příspěvku: 58860
Registrován: 4-2003

Odesláno Sobota, 25. prosince 2010 - 11:22:37   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Tomino:
Radši to nebudeme pokoušet. :-)
Karotenovič Carotsson s mrkvistorovou regulací z Mrkvanova: Nejdokonalejším geometrickým útvarem je mrkvoid!
Hledáte nejlepší zvuk na síti? www.danceradio.cz

Sor_nb18
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 214
Registrován: 4-2010

Odesláno Sobota, 25. prosince 2010 - 18:15:23   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Před chvilkou mi nešel poslat obrázek jako příloha, psalo se že mý rozměry větší než 320 x 240 a přitom měl rozměry 151 x 39 , tak co s tím?
DB a.s Frýdek-Místek DB a.s. Český Těšín
CZECH SERVICE CK Czech Travel
No super...Vyblité busy do vyblitého ČSAD
Karosy 700, krásné busy!
Beyk
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 28
Registrován: 10-2010
Odesláno Neděle, 26. prosince 2010 - 08:03:06   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Poradim ti. Nerozčiluj se Myslíš si, že maj na všechno moderátoři čas?
DPMB, a.s. 4ever ICQ:424-939-680.
Vbus-virtualbus VDP Dolphinbus, a.s., Brno Karosy řady 700 a 900 jsou nej.
Masinka
Administrátor

Číslo příspěvku: 6077
Registrován: 6-2002

Odesláno Neděle, 26. prosince 2010 - 10:00:35   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Sor_nb18:
Pošli mi ho do mailu.
Masinka
Administrátor

Číslo příspěvku: 6078
Registrován: 6-2002

Odesláno Neděle, 26. prosince 2010 - 10:44:36   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Sor_nb18:
Oba obrázky jsou bitmapy s příponou "jpg". Pak není divu, že to funguje dost podivně. Postačí uložit opravdu jako jpeg nebo gif. Zrovna na todle bude ideální ten gif, lze samozřejmě i png.
Dispecer
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1299
Registrován: 12-2006

Odesláno Středa, 29. prosince 2010 - 14:31:49   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Akosi mi pomaly načítava obrázky na K-R a taktiež aj okno s ukážkou príspevku pred odoslaním. Problém je u mňa, alebo sa niečo deje so serverom?
Dispecerov blog :: KošickéElektričky.tym.sk :: Dispecer (JCX3902) na YouTube :: MESTSKADOPRAVA.NET :: Dopravní web
ICQ :: 413-179-751 :: Skype :: dispecer_skype
Martin_zlivský
Administrátor

Číslo příspěvku: 58909
Registrován: 4-2003

Odesláno Středa, 29. prosince 2010 - 15:29:44   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Nejspíš se to děje všem.
[...]

Číslo příspěvku: 58922
Registrován: 4-2003

Odesláno Středa, 29. prosince 2010 - 23:03:09   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Měl bych dotaz - neznáte náhodou někdo dotyčného?
________________________________
From: jarmila.zbysek###seznam.cz
Subject: K-R

Ahoj Martine, chtěl bych Tě o něco požádat,
Ty píč* otevři už diskuzi na k-r! Fakt ko*ot to svět neviděl... Seš nevětší v*l na k-r
Jinak přeju šťastný Nový rok 2011
_________________________________

Čeká na něj nadílka, tak abych věděl, kam ji doručit...
[...]

Číslo příspěvku: 5469
Registrován: 12-2007

Odesláno Středa, 29. prosince 2010 - 23:26:43   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Když se kácí třísky, tak lítají stromy - zavřel bych tu diskuzi nafurt
fotky na MHDFOTO Moje fotogalerie 19.9. nové fotky DPÚK!
Říkejte mi MMM PF 2011!
Tomino
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 2488
Registrován: 3-2007

Odesláno Středa, 29. prosince 2010 - 23:37:42   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

MZ: Myslím, že totona 99% nezistíš. Možných "páchateľov" je príliš veľa

Ja ťa mám asi najradšej, čo sa moderátorov týka, takže o jedného menej

MMM:
Škoda Yeti 2.0TDi 81kW Advantage - čierny
Zbierka mojich ŠPZ
Atmák
Moderátor

Číslo příspěvku: 2610
Registrován: 10-2006

Odesláno Středa, 29. prosince 2010 - 23:44:33   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

To mi připomnělo, jak jistý uživatel na mne psal redakci bonz, že jsem duševně nezpůsobilý vykonávat funkci moderátora a žádá výměnu.
A ještě má tu drzost se teď divit, že jsem na něj "zasedlý" .
ŠD11 2040 Čedok Bratislava
Rudolf_vávra
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 258
Registrován: 2-2009

Odesláno Středa, 29. prosince 2010 - 23:46:36   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Mě napadlo jednoduchý řešení A to požadavek: dokud se nenajde autor tohohle mailu, neotevře se ona diskuse :-)

Autor mailu by byl sám proti sobě a i od ostatních (co rádi do oné diskuse přispívaj) by byla větší pravděpodobnost, že sdělí, o koho se jedná...

(Příspěvek byl editován uživatelem Rudolf Vávra.)
ICQ: 593465557
Skype: rudvav
Oblíbené tratě: 174, 120
Oblíbená vozidla: 812.613, 811.082, 811.494, 854.216
Martin_zlivský
Administrátor

Číslo příspěvku: 58927
Registrován: 4-2003

Odesláno Středa, 29. prosince 2010 - 23:53:37   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Až takovej nelida nejsem. Diskusi o půlnoci zase otevřu.

Je to ale dobrý nápad - šlo by to i tak, že pokud se někdo nepřizná, bude diskuse k Novému roku opět uzavřena. :-)
Karotenovič Carotsson s mrkvistorovou regulací z Mrkvanova: Nejdokonalejším geometrickým útvarem je mrkvoid!
Hledáte nejlepší zvuk na síti? www.danceradio.cz

Kuko
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 606
Registrován: 5-2008

Odesláno Pátek, 31. prosince 2010 - 00:21:21   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Môžem sa spýtať, prečo sa mi nedá prispievať do Autobusov a Trolejbusov?
Som Solarisák, nemám rád Sory a oststné autobusy, až na Karosu, tá je v pohode .
Icq: 556 515 159.
Atmák
Moderátor

Číslo příspěvku: 2612
Registrován: 10-2006

Odesláno Pátek, 31. prosince 2010 - 00:29:56   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Prečo? Protože máš BAN.
ŠD11 2040 Čedok Bratislava
Kuko
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 607
Registrován: 5-2008

Odesláno Pátek, 31. prosince 2010 - 00:36:25   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

V Autobusoch?
Som Solarisák, nemám rád Sory a oststné autobusy, až na Karosu, tá je v pohode .
Icq: 556 515 159.
Atmák
Moderátor

Číslo příspěvku: 2613
Registrován: 10-2006

Odesláno Pátek, 31. prosince 2010 - 01:14:12   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Ano, asi tomu tak bude, když tam nemůžeš psát.
ŠD11 2040 Čedok Bratislava
Martinmarilynmanson
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 5479
Registrován: 12-2007

Odesláno Pátek, 31. prosince 2010 - 11:34:57   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

fotky na MHDFOTO Moje fotogalerie 19.9. nové fotky DPÚK!
Říkejte mi MMM PF 2011!
Kuko
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 609
Registrován: 5-2008

Odesláno Pátek, 31. prosince 2010 - 13:54:31   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek

Atmák: A môžem vedieť čo som tam spravil?