Diskuse » Archiv 2020 » Hry a simulátory » Microsoft Train Simulator (MSTS) předcházející | další

Microsoft Train Simulator (MSTS)

dolů

Před odesláním příspěvku čtěte upozornění na úvodní stránce.

   autor příspěvek
Pondělí, 27. července 2020 - 10:44:38  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1
Registrován: 7-2020
Zdravím všechny příznivce simulátorů.
Jak už napovídá můj nick, jsem dá se říct začátečník. Dříve jsem provozoval MSTS, teď však mám nový PC s win10 a jelikož marodim, dal jsem se do open rails. Trošku jsem s ním bojoval, ale rozchodit se podařil.
I tak však žádám o radu. Koupil jsem Flash disk od pana Šemory, stáhl navíc i jiné tratě (trať 240,dvoukolejka). Tratě stažené fungují s Trainsetem z trati Břeclav - Praha (BP), tam problém žádný není. Když však zapnu trať BP, ať už prozkoumání trati nebo aktivitu, open rails načítá, po nějakém čase skočí zpět do základního menu, aniž by zahlasil nějakou chybu. Zkusil jsem už nespočet návodů, pročetl kilometry diskuzí a shlédl spoustu videí, ale trať BP se ne a ne umoudřit.
Budu vděčný za jakoukoliv radu a předem za ně Všem děkuji.
Středa, 29. července 2020 - 16:01:19  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2984
Registrován: 1-2005
Nestíhá ti počítač, měl jsem totéž, po změně disku za SSD to rozchodím v nižším rozlišení jakžtakž v pohodě. Ale jak vidno na msts fóru už si to probral více.
Čtvrtek, 12. listopadu 2020 - 17:40:40  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 186
Registrován: 11-2009
Dá se někde sehnat tento skin/model? Hodil by se mi do mých smyšlených rychlíku Kolín - HK - Letohrad [happy]

Informace o řazení vlaku je umístěna na elektronických zobrazovacích panelech. Servisní vůz je řazen ...
Pondělí, 30. listopadu 2020 - 21:02:02  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1
Registrován: 11-2020
Krásný den,
mám problém, nejde mi nastavit složka kam se ukládají consisty v programu conbiulder. V příloze posílám chybovou hlášku.
Předem děkuji za pomoc. Jakub
Slanour